Chci toho pokaždé tolik říct

25.02.2022

     Musím zde uvést, že facebook je pro mě bohatým inspirátorem. A také samozřejmě živí lidé okolo mě. třeba v práci, ale i teď, když jedu vlakem. V určitou chvíli se mi stává, že mi něco dojde, docvakne. Vždy samozřejmě v souvislosti s Bohem, Kristem, s Písmem. No a když jsem venku, beru mobil, a udělám podcast. Prostě řeknu co mám na srdci. Co jsem si uvědomila. Ale když nemůžu... to je mi opravdu nepříjemné, protože vše mám v sobě a tak ráda bych to vypustila ven. Mně to opravdu hodně pomáhá, když zveřejním, co vnímám. No, jsem už prostě taková  - psaní i mluvení jsem dostala od Pána darem, a tak ať chci nebo ne, prostě to činím. 

     A tak teď, když jedu vlakem a vidím příspěvky o válce na Ukrajině, vidím příspěvky ve formě veršů ze starého či nového zákona - a najednou to mám. Prostě vím. Vím, že není třeba sledovat už více co se děje. Nemyslím tím, že nebudeme vědět, ale myslím tim to, že nebudeme každou chvíli hledat všechny novinky na seznamu či na jiném místě. Facebook je přímo "rojištěm" všech aktualit co se děje. Loni to byl covid... teď je to válka. Ano, víme, co se děje, ale nesmí nás to "sníst". Prostě - je to další událost, která se děje a vede nás k Bohu. K víře v našeho Pána Ježíše Krista. 

     Víme, že se to děje, víme, že to je špatně. Ale také víme, že Bůh o tom ví. Proto jen modlitbě k němu mohou pomoci. My se s tím nesmíme trápit. My se musíme jen modlit. Za přítomné, za postižené, za vojáky i veřejnost. Ale i za armádu vůbec na světě, za prezidenty a vlády zúčastněných zemí, ale i prezidenty a vlády ostatních zemí. Za moudrost od Boha, za mírnost, za pokoj, za Boží vedení. A hlavně za záchranu naším Pánem Ježíšem Kristem. 

     Vždyť víme, že srdce otevírá Bůh. Proto prosme Boha, ať otevře srdce těm, kteří války vedou, řídí, kteří mají hlavní slovo ve státech, v armádách, ve vládách... Prosme. A děkujme. A najděme v sobě jistotu, klid, že vše už je vyřešeno. 

     A vše už je opravdu vyřešeno. Neboť Bůh nedopustí nic, o čem by nevěděl, a co by nemělo smysl. V jeho Boží režii. A my víme, že Bůh je úžasný architekt všeho života. Ale i smrti.

     Dejme mu důvěru. Věřme, že on má svůj plán. A ten plán je pro jeho Chválu, Jeho Slávu, a z lásky k nám, kteří věříme. A hlavně. víme, že se s Pánem potkáme, máme s ním život věčný. A to je tak krásné a uklidňující to vědět. Ať se nám stane cokoli, ať okolo se třese zem, my stojíme pevně, ve víře v Pána. Vždyť Ježíš Kristus je naše skála. Haleluja




© 2020 Monika Awen Alabastrová
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky