Dnes neeeee, nebo ano??

17.02.2022

     Jako každý den, kdy mám volno, beru ráno doma ručníky, plavky, termosku s horkým čajem, teď už i neoprenové rukavice, pár blbinek, jako učebnice, knihy, blok, pastelky, fixy atd... No prostě člověk nikdy neví :-).

     Jenže jsem ještě musela k paní doktorce a pak jsem tedy jela směr Braník. No, ale dnešní vichr, déšť... prostě při přestupu z tramvaje na tramvaj jsem prošla šílenou sprškou a fujavicí.. A tak k řece jsem jela celá vymrzlá a mokrá. Protože deštník mezi těmi mými blbinkami prostě nebyl.

     A jdu tedy k řece. Pán mi dal opět milost, protože to už svítilo sluníčko a ač byl velký vítr, tak sluníčko vše napravila. Nicméně u řeky se mi stalo to, co se mi za skoro 4 roky otužování, stalo jen asi jednou - a to, že jsem prostě do vody nevlezla. Vítr foukal, padalo pár kapek, hladina byla celá rozčeřená a já tam stála, koukala a řekla si, že teď tedy určitě do vody nejdu. A tak jsem pospíchala do tepla na Hamr dát si aspoň teplý oběd. A pak zase k druhé doktorce :-).. Tak teď sedím u kávy a píšu, jak jsem to dnes vzdala. Ale ... dnešek ještě neskončil. Budu mít čas ještě odpoledne. Má svítit sluníčko ale pořád silný vítr. No, uvidíme. Asi tam zajedu a prostě uvidím, zda do vody skočím nebo ne.... 

     A co vy? Zkoušíte se taky otužovat? Třeba zatím jen pod sprchou? A jde vám to pravidelně , nebo někdy vynecháte? Mohou být různé důvody... Napište mi do komentářů, jaké trampoty s otužováním a nedodržování máte vy. Budu ráda. A ostatní tím taky povzbudíte, protože každý prostě někdy selže. Bůh nám ale odpouští... Tak se tím netrapme. Pán Ježíš Kristus nás miluje i s našimi prohřešky... Haleluja!!!

© 2020 Monika Awen Alabastrová
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky