Dnes zvítězil mráz

25.03.2022

     Ano, přesně tak se stalo. Včera, když jsem se rozhodovala, jestli dnes, když mám volný den a pojedu do Blanska, jestli si půjdu zaplavat ráno v Praze do Vltavy, nebo až v Blansku, tedy kolem poledne, do lomu. Moje tělo už už začalo vykřikovat, že chce teplo a sluníčko a prostě mít se dobře. Ale já se nakonec podívala na předpověď počasí výhledově a zjistila jsem, že dnešní cca jeden stupeň pod nulou bude ještě max. týden a pak už bude teplota vyšší, cca 5 - 9 st. v noci i ráno. Takže.... co z toho plyne? No přece, že mi zbývá možná týden, tedy tak 3, 4 plavání ještě v mínusové teplotě vzduchu, a že tedy raději využiju tyto poslední mrazivá rána

     A .. udělala jsem dobře. Dnes bylo u Vltavy na Braníku pod nulou, tráva lehce omrzlá, ale svítilo sluníčko.A voda?? Ta měla - aspoň na internetu - už 6,3 st. C. Tak teplá voda.... Juuuu, už se ohřívá. Takže jsem si neoprenové rukavice schovala až na dno batohu, protože možná je vytáhnu v lomu v neděli ráno, kdy to prostě zebe víc. A dnes jsem plavala už bez rukavic. A šlo to. Kupodivu - potom, až jsem se oblékla, moje ruce byly míň zmrzlé než když jsem poslední týdny plavala s rukavicemi. No, bylo také větší teplo. Ale bez rukavic je to fakt lepší. Ta hmota na rukách je nepřirozená, ruce víc vnímají vodu, lépe se mi plave kraul technicky. 

     Dnes už mi ani nebyla velká zima pak.. stačilo pár kliků a malé kolečko běhu. A pak dobrá snídaně na Hamru. Ještě se teplota vody zvedne tak o dva stupně a myslím, že to bude velice příjemné plavání. Že už budu prodlužovat dobu plavání a začnu pracovat na fyzičce. Potřebuju to. A hodně. Moje fyzička je příšerně špatná. Tělo je na tom dost bídně. Takže snad budu už konečně prodlužovat dobu plavání. Z dnešních cca 6 min třeba na 15 min. To je už bude znát i na výdrži. 

     Pane Bože, děkuji Ti, že mě vedeš tak, aby i moje tělo bylo zdravé. Abych mohla žít pro Tvou chválu a slávu. Abych mohla Tebe chválit. Amen

© 2020 Monika Awen Alabastrová
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky