Hurá, je teplooooo

22.03.2022

     Haloooo, tak jsem tady, zase u noťasu, a zase ve vlaku - jak jinak, že?? Připadá mi, že jinde prostě nemám ty správné myšlenky na psaní. A tak jedu jedu jedu do Prahyyyyy. A je mi dobře, protože před cca hodinkou jsem vylezla z vody v Blansku, a bylo tak krásně teploučko, že jsem se chvilku i opalovala a jen tak postávala v plavkách na kamenech. Bylo to moc fajn. A dokonce jen pár metrů ode mě se už opaloval pěkně na dece jeden muž- no vypadá to, že je tady jaro, tedy snad i léto a konec otužování....Hmmmm, no to asi ještě ne. Teplota vody je pořád hoooodně nízká. Typuju dnes tak 4,3 st. C. Je pravda, že kvůli sluníčku jsem si dnes do vody poprvé asi po čtyřech týdnech nebrala neoprénové rukavice. Říkala jsem si, že když mně ruce zmrznou ve vodě, tak v tom teple zase rychle povolí :-). A bylo to tak. Při plavání mě byla zima, ale dalo se to vydržet. A pak sluneční paprsky udělaly své. 

     Jinak tedy, upřímně a na rovinu - jako tedy vždy - hahaha, když jsem šla včera v půl sedmé ráno v mínus pěti stupních k lomu, tak jsem v duchu už začala té zimě trošku spílat. Už mě to fakt přestalo bavit. Ty mrazy pořád. Tak včera opět jsem se musela od kraje asi metr probrodit a prošlapat ledem. No, a jak už jsem dřív psala, po plavání jsem zase celá omrzla... Tak to mě fakt už nebaví. Ach jo. Takže proto jsem dnes, když jsem měla možnost jít plavat až odpoledne, vpodstatě v době, kdy je ve dne nejtepleji, vyrazila až cestou na vlak. A kromě toho, že teploučko bylo příjemné, jsem také mohla prohodit pár slov s dalšími plavci. To je také příjemná změna oproti mému obvyklému rannímu plavání, kdy jsem tam jen já, možná nějaký kačer a možná pár dělníků, kteří opodál opravují železniční trať Blansko - Brno. 

     Vlastně - poslední dobou, jak si teď uvědomuji - moc s lidmi nemluvím. V práci ano, ve sboru ano, ale myslím jen tak - náhodné potkání. Ty miluju. Zapovídat se třeba na lavičce.. Jooo, počkat, tak to se mi zrovna dnes před odjezdem tohoto rychlíku podařilo !!!!. pár vět s jednou paní. Kam na kafe? Tak to mám prostě ráda. A s tím dnes končím, končím s mým tajným přáním, ať už ráno nemrzne. Ale ono asi ještě pár týdnů mrznout ráno bohužel bude... Jak jsem koukala na předpověď počasí... Hmmm, no tak to holt nějak budu muset zvládnout, že? Když chci plavat ráno. Ale když to půjde, tak si vybírám už odedneška odpolední plavání se super ohřátím sluníčkem. 

     Takže na závěr? Pane Bože, otče nebeský, děkuji ti, že mě provázíš v mém životě, že mě ochraňuješ i ve chvílích, kdy by to možná někteří jiní lidé nepřežili. Že mě ukazuješ, kde je moje místo, že mě zvedáš a uklidňuješ, když je mi nejhůř, když mě není dobře, ale já přesto jdu plavat. Jen tvoje síla, tvoje moc mě pomáhá. A já ti za ni děkuji. Ať se děje Tvoje vůle, Pane. Amen

© 2020 Monika Awen Alabastrová
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky