Je vůbec únor??

21.02.2022

     Ale ano, jistě že je únor. Dnes je 21. února. Tedy jsme uprostřed zimy. Říká se "únor bílý, pole sílí." Ale letos tedy podle tohoto rčení to vypadá, že se nic na poli neurodí. A dnes ráno, když jsem dorazila v Blansku na lom, bylo chvilku před 7 hod. ráno, tak už nebyla ani památka po ledu. A pršelo. A já jen prosila Boha, aby přestalo pršet, než se začnu převlíkat do plavek. Tak jsem dorazila, rozdělala deštník a pod něj si začala dávat oblečení. Dělám to tak vždycky, když jdu plavat a prší. Nesmí ale foukat velký vítr. A najednou vidím, že neprší.  Ufff. Bože, děkuju...

     Tak v mých opalovačkách a rukavičkách a čepici lezu do vody, okolo různé tatrovky, bagry, vláčky, páč se tam zrovna opravují kolej směr Brno.... a jdu plavat. Voda - prostě báječná, klidná... Oproti rozdivočelé včerejší Vltavě, dnes hladina jako zrcadlo. Líbí se mi pozorovat hladinu, jak nejdřív stojí, je klidná a jak do ní vnořuji ruce, tak se rozvlňuje, líbí se mi dívat na mraky a odraz sluníčka ve vodě. Je toho hodně pěkného při plavání v klidné vodě.

      A plavu a plavu  až doprostřed lomu - jen mě napadá že si asi pořídím takový ten oranžový nafukovací balonek, který si plavci k sobě přivazují. Má dvě výhody - za prvé si do něho dají svoje cennosti a za druhé kdyby je přepadla křeč, tak se chytnou. Asi si ho pořídím ... a pak to otočím, pozoruji skály a stromy okolo a když kouknu na druhou stranu, co jsou ty koleje a stroje, tak vidím, že mě pozoruje jeden pracovník.. A koukal na mě,jak si tam plavu... a já doplavala, vylezla a mrkla na čas. Uffff, byla jsem dnes ve vodě necelých 7 min. Tak to už je fakt hodně. Zmrzlý nohy trošku, ale jinak to byla paráda. Venku teploučko. Ruce vpohodě díky rukavicím. 

     Nevím proč, ale připadala jsem si, že je skoro léto. Tak příjemný plavání bylo. Uvidím, co bude zítra. Mělo by být chladněji, okolo nuly. A ještě jedna věc - když jsem odcházela, chci sklidit deštník do batohu a najednou....začíná zase pršet.. Bůh je mocný... Díííííky

     Hmmm, jakou zkušenost máte vy? Jaká teplota vzduchu a vody je pro vás dobrá, jaká už pro vás není? Těším se na komentáře. Jsem vděčná Bohu, že mi dopřává tyto radosti....

© 2020 Monika Awen Alabastrová
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky