Konec otužování se blíží

30.03.2022

     Ano, teplota vody stoupá. Dnes ve Vltavě bylo už přes 8 st. C. 8,4 přesně. A to je hodně. Dnes jsem si na plavání nevzala ani neoprenové rukavice, ani záchrannou bojku (tu mám hlavně kvůli možné křeči ze studené vody). Ani čepici. A to už je co říct. Vzduch měl cca 7 st. C. Prostě teplo. Proto jsem doplavala zase o kus dál k mostu. A vlastně nebýt deště a taky toho, že nechávám svoje věci na břehu, tak jsem mohla klidně plavat i dál. Je pravda, že mně na zpáteční cestě trošku už zima byla. Protože jsem neplavala rychle. Spíš jen tak "lážoplážo". 

     Tak mě napadla myšlenka, že už brzo skončím s těmito otužilcovými zápisky. Co bych taky psala, že? Když bude teplo. Ale zatím ještě pořád tak nějak vnímám, že o otužování jde. Sice zima mně byla už velmi malá a velmi krátkou dobu po plavání, ale byla. 

     Popravdě - dnes jsem málem do vody nevlezla. Totiž, jak jsem přišla k Vltavě, tak pršelo. A řeka byla taková zakalená. Nic moc. A tak se otáčím, jakože odcházím a že prostě do vody nejdu. A zamířila jsem do kavárny, která je vždy plná studentů, kde jsou velké stoly, relativní klid a dobrá káva - Cafedu u Muzea, kde to mám opravdu ráda, když se chci učit nebo věnovat nějaké práci. Dnes mám v plánu přípravu na příjmačky. No tak  - abych dokončila myšlenku o plavání - tak jsem zamířila sem, ale najednou mě došlo, že mám na sobě plavky, které jsou mi pod tričkem vidět - hahaha - a tudíž bych se musela stejně někde převlíkat, no tak jsem se zas otočila, že půjdu do vody jen na chviličku. A z chviličky bylo víc než 8 min plavání - hahaha. Tak to jsem chtěla jen dodat k dnešnímu ránu. 

     A abych uzavřela dnešní příspěvek, tak jsem ráda, že jsem do vody vlezla. Protože plavání je pro mé tělo, které je fakt totálně unavené z práce v nemocnici, hodně příjemné, uvolňující - totiž ulevuji hlavně nohám, který mám bohužel opravdu hodně bolavý a přetížený. 

     Chválím Tě, Bože, že mi dopřáváš tuto aktivitu, kde se moje tělo posiluje (mrazem), uvolňuje, kde je mně dobře. Děkuji Ti, že mě ochraňuješ, že nade mnou neustále držíš svoji ochrannou ruku. Pane, prosím veď moje kroky dál, možná to je plavání, možná je to něco jiného, chci poslechnout Tvoji vůli. Tak prosím dej mě jasně vědět, jaká Tvoje vůle je. Děkuji. Amen

© 2020 Monika Awen Alabastrová
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky