Láska a její variace

08.03.2022

Láska...

Nejsou variace

Láska je trpělivá

Trpělivá? trpělivá? s kým jsem trpělivá?

Když chci být trpělivá

Nejde mi to....

Miluji opravdu?

Je to pravda či lež

Je to maska, přetvářka?

Láska, to je hloubka

Láska to je opravdovost

Láska - to je potlačení sama sebe

Láska - bojuje se sobectvím

Už nejsem já - už jsi ty

To je láska. 

Kde je láska??

Najdu ji?

S Tebou, Pane Ježíši,

S Tebou ji najdu.

Pomalu půjdu

Tou cestičkou k ní

Cestičkou zarostlou

Bodláčím

Tu Ježíš mi ukáže

Ježíš mi dá

Lásku do srdce

 A já ji dám dál.

On je ta Láska

On, a nikdo jiný,

Cestička zarostlá

Už najednou není

Změní se v krásu

Zalitou sluncem

Však pomalu

Pomalu po ní půjdem.

Já a Ježíš, ruku v ruce

Srdce v srdci

My dva... a dojdeme k lásce. 

© 2020 Monika Awen Alabastrová
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky