Nové vybavení

27.02.2022

     Asi jste si dnes všimli už na fotografii, že mi ve vodě přibylo cosi růžového....Ano, je to ta nafukovací bojka, taková bezpečnostní záležitost, abych se nemusela bát plavat v ledové vodě daleko od břehu. Křeč prostě může přijít kdykoli a když jsem třeba v lomu uprostřed a podemnou je cca 30 m hloubka, tak se teď prostě cítím bezpečněji. No, někteří to tak sice nevidí, jako třeba můj syn, který mi položil otázku, co budu dělat když mně současně chytne křeč do nohou i do rukou :-). No tak co na to odpovědět? To už budu asi klesat na dno ... že? 

     A tak jsem vyrazila. A nejenom s růžovou bojkou, která je z dálky dobře vidět, super je na Vltavě, když kolem proplouvají kajaky, kanoe, či teď i motorové čluny. Opět můj syn, když slyšel tento důvod, tak mi zase položil otázku - co za lodě pluje po tomto lomu... no, prostě puberťák. 

     Takže další záležitostí byla teplá pokrývka mé hlavy. Neoprenová čepice. Opravdu je teplá. Ale jak jsem zjistila ve vodě, vlastně už předtím než jsem vlezla do vody, když jsem o ní přemýšlela, tak ona nedosahuje přes čelo ani přes vlasy vzadu ke krku. Je tak nějak jen nahoře, na temeni. Tak jsem si položila otázku, jak to udělat, abych se mohla potápět, nenatekla mně tam voda a nebyla mně zima. Vyzkoušela jsem to hned po ponoření se do vody a ponořila se celá. Fakt jsem se lekla. Tedy zastudělo mě to opravdu hodně. Na čele. Tváře, brada, nos - to jsou části, které pořád mám na mrazu, ale čelo, to mám téměř pořád venku schované v teplé čepici. A teď - šok v setkání mého zchoulostivělého čela s 3 st. C ledovou vodou. uuuuuuf. Byla to tedy pecka. 

     Tak jsem plavala chvíli s hlavou nad vodou a až zase po chváli jsem udělala asi 3 tempa s hlavou pod vodou. Zima. Fakt. Velká. No a teď se dostávám k třetí nové věcičce. A to jsou plavecké brýle. Byla jsem natěšená, že poplavu klasicky jako při závodě či plaveckém tréninku s hlavou pod vodou, budu se koukat pod vodou... ach. trošku jsem to viděla ale jinak. Realita byla taková, že jsem opravdu ve vodě byla vždy jen chvilku a v té chvilce, kdy mě ledová voda skoro paralyzovala, jsem se jen koukla do vody a viděla tmu.. No. 

     Zajímavá zkušenost. Měla jsem v hlavě ještě otázku, jak vyřeším mokré vlasy až si sundám tuto čepičku. Samozřejmě teplota vody se pohybuje okolo 0, od cca 5 pod nulou do 5 nad nulou. No, tak jsem dnes poprvé venku sundala tuto čepičku, vysušila se ručníkem, suchý vlasy jsem měla jen na temeni. Zbytek mokrý, ale ne moc. Vysušila jsem je docela dobře, a nasadila moji zimní čepici. Dobrý. Bylo mně pořád docela teplo. Ve vodě jsem plavala asi 7 min, tedy další osobák. Letos trhám osobák za osobákem.... tedy, prostě plavu déle. A teplota vody je pořád okolo 4 st. C.

     Dnešní takové plavání na zkoušku s těmi všemi věcmi bylo za mnou. A já - už docela vymrzlá - jsem vyrazila z lomu přes město domů. Už mám vysledováno, že cca za 20 min rychlé chůze jsem celá zahřátá a prostě je mi po celém těle příjemně teplo. Dnes ne. Asi tím, že jsem plavala celá pod vodou, i s hlavou, a ještě jsem si dala za cíl prodloužit odplavanou délku - až pod elektrické vedení - tak mi začalo být opravdu zima. Tak jsem to vzala poklusem. Tzv. indiánským během jsem dorazila do kavárny na kávu. To už mi bylo opravdu dobře. Takže super flatwite mi přišel k chuti. A zítra zase. už se těším. 

     Dá-li Bůh, samozřejmě. Vždyť On má se mnou plán. Jaký? Nevím, netuším, ale poslouchat musím. Když mi řekne ne, tak prostě nepůjdu. Pane, děkuji ti, že jsi stále se mnou, že na mě dáváš pozor, že mě vedeš a ochraňuješ. Nechť se děje Tvoje vůle.  Amen

© 2020 Monika Awen Alabastrová
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky