Sníh, déšť, vítr... brrrrr- prostě taková pohoda u vody

25.02.2022

        Tak jsem opět tu. Ne, nepíšu o každém svém plavání. 

    Dnes ale musím. Protože při příchodu k Vltavě, sotva jsem odložila bundu, tak začalo poprchávat. Naštěstí jen slabě... V takovém případě, kdy nemám ani deštník, ani větší igelitový pytel, do kterého bych schovala svoje oblečení, aby nezmoklo a udrželo se co nejvíc suché, to dělám tak, že všechno oblečení položím na batoh a nahoru dám bundu. Tu už mám vyzkoušenou, že hned tak nepromokne. 

     Plavání bylo dnes hodně náročné. Voda byla docela příjemná, myslím teplota (4,7 st. C), ale začali zase odpouštět vodu z přehrady, tudíž se zvýšil průtok na 128 kubíků za sekundu, a to už je opravdu poznat. Při plavání proti proudu jsem se posouvala jen velice pomalu vpřed, a opět mě to vedlo k myšlence pořídit si neoprenovou čepičku, se kterou se budu moct potopit do vody celá, i s hlavou. Ono plavání kraulem s hlavou nad vodou je opravdu nic moc. A prsa? No vím že hodně žen plave schválně s hlavou nad vodou (pozice alá paní radová :-)), třeba kvůli účesu. Ale o hodně lepší je po záběru rukama projet hlavou pod vodou - za prvé máte se tělo narovná, nedělá to problémy se zádama, za druhé, využijete setrvačnost, aerodynamiku, a hlavou si krásně prorazíte vodu, tudíž nebrzdíte ramenama. Prostě je to rychlejší. Nechci tady dělat přednášku z biomechaniky tělesných cvičení :-). To by bylo nadlouho. Takže čepičku si pořídím brzo. K rukavicím.

     A to mě vede k přemýšlení dál, že už vlastně začínám být vybavená na zimní plavání, tudíž že se asi začínám řadit mezi zimní dálkové plavce - hahaha no tedy dálkové zatím ne, protože uplavat cca 500 m ve Vltavě fakt není žádná dálka. Ale, když budu trénovat a plavat, tak se přece budu zlepšovat, no neeeee????? Co říkáte? No jo, říkáte, že v padesáti už to moc nepůjde? Ale já tvrdím, že klidně jo. Když Bůh chce.. proč ne? Co je Boží vůle, to je požehnáno.... Tak uvidíme.

     No a abych dokončila to dnešní plavčo... jak jsem vylezla cca po 5 min z vody, začalo padat cosi jiného než voda, taková jako ledová tříšt - no hodně zajímavé to bylo... a v tom jsem se snažila rychle oblíct, protože to bylo fakt nepříjemný.. A nešlo mi rychle nasadit třeba svetřík. Ach jo.. No ale pak se podařilo. A sotva jsem se celá posbírala a vyrazila k odchodu na horký slepičí vývar na Hamr, tak začalo chumelit. Takové vám to byly velké vločky.. No, tak jsem nabrala rychlost - jsem se trošku rozběhla a poklusem jsem doběhla až ke vchodu. 

     Polívka byla vynikající.....

     Pane, děkuji ti, že jsi byl stále se mnou, děkuji Ti, že mě vedeš, že mě neopouštíš, děkuji Ti, že se na Tebe opravdu mohu spolehnout. Amen

© 2020 Monika Awen Alabastrová
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky