Už to nejsem já. Už to nejsem já??

05.04.2022

Už to nejsem já.

Už to nejsem já?

Jak to říct. 

Když vidím Krista,

když za ním kráčím,

když Jeho nechám řídit svůj život, 

když se podvoluji Jeho vůli,

když už nelpím na svých představách.

Jsem to ještě já?

Ano, jsem, ale současně i nejsem.

Vzdávám se totiž svého chtění

vzdávám se totiž svých představ.

Přijímám bezvýhradně Jeho cestu.

A tak to vlastně už tak trošku nejsem já.

Ale jsem ON. 

My jsme společně PÁR.

Ano. 

Už se tak zuřivě nemusím obhajovat.

už se nemusím ospravedlňovat

už nemusím trvat na svém

už je to jinak.

V mém srdci vládne pokoj

až na některé okamžiky.

V mém životě vládne klid.

V mém životě vládne důvěra v Něho.

V Boha Otce, jeho syna - vzkříšeného Ježíše Krista, v Ducha Svatého.

Amen

© 2020 Monika Awen Alabastrová
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky